Vam fer una activitat molt interessant, on l'objectiu principal era veure dos videos anomenats " La escuela mata la creatividad" i " A iniciar la revolución el aprendizaje" protagonitzat per Ken Robinson, on teniem que formula i reflexionar les següents preguntes: Quin creieu que és el principal èxit de les seves xerrades? Penseu que improvitza o porta un guió? El seu discurs està estructurat?
Aquests videos m'han ajudat a pensa què entenem per bon comunicador, un bon exemple és Ken Robinson, on a les seves xerrades expressa la seva implicació i la seva expressivitat. He trobat molt interessant tot l'humor que li posa, els silencis i pauses que estableix i els exemples que posa de la seva vida o anècdotes. M'ha agradat com es sap guanyar al públic, fen-los intervenir mitjançant les preguntes, i això implica que el públic s'interessi i no s'aborexi que això és un dels principals factors.
Es pot observar que no porta cap mena de paper, ni llegeix, però personalment penso que abans s'ha preparat l'estructura i sobretot s'implica d'una manera natural i relaxat en el tema parlat.
El seu discurs, es veu que està estructurat de la següent manera: Principalment té una introducció del tema, un desenvolupament amb l'ajuda d'exemples, preguntes i finalment la conclusió final.
M'ha quedat molt clar quin és el paper d'un bon comunicador sobretot naturalitat, expressió i la proximitat entre el públic i emissor, tot i que es té que treballar alguns aspectes, fer-los propis, però tot això no es pot aconseguir sense experiència i pràctica.
Etiquetes
activitats a classe
(7)
APUNTS
(10)
bon comunicador
(1)
Cmaptools
(1)
COED
(13)
Com parlar bé en públic
(1)
creative commons
(1)
Delicious
(1)
descripció
(1)
Dropbox
(1)
edu365
(1)
fluxogrames
(1)
gimp
(1)
gliffy
(1)
glogster
(1)
Gmail
(1)
google dooc
(1)
Gtic
(22)
Igoogle
(1)
Interactivitat
(1)
movie maker
(1)
per cercar imatges
(1)
power point
(1)
Presentació
(1)
prezi
(1)
programa lliure
(1)
Seminari
(1)
tancament del blog
(1)
VIDEO
(4)
wikis
(1)
Xtec
(1)
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada